
Brenderup station - i dag rutebilstation. Herfra gik der tog til Odense, Middelfart og Bogense indtil 1966.540 viewsFoto: Sven Ã…rhammar, 25.7.2013     (0 votes)
|
|

Et omrejsende tivoli havde sørget for, at der igen var tog på stationens gamle sporareal.391 viewsFoto: Sven Århammar, 25.7.2013     (0 votes)
|
|

Banestiens start 100m. øst for stationen.375 viewsFoto: Sven Århammar, 25.7.2013     (0 votes)
|
|

Udsigt over stien mod Holse fra den gamle banebro.359 viewsFoto: Sven Ã…rhammar, 25.7.2013     (0 votes)
|
|

Stien bruges mest som lokal rekreativ sti.330 viewsFoto: Sven Ã…rhammar, 25.7.2013     (0 votes)
|
|

Den gamle banebro. Set fra Bogensebanens indkørsel.308 viewsFoto: Sven Århammar, 25.7.2013     (0 votes)
|
|

Stien har et fast grusunderlag og er velegnet til cykling, løb og vandring.252 viewsFoto: Sven Århammar, 25.7.2013     (0 votes)
|
|

Skiltning af stien.339 viewsFoto: Sven Ã…rhammar, 25.7.2013     (0 votes)
|
|
|
|
|