
Banestien nås fra Skovsbovænge i Skovsbo, hvor den er skiltet som en del af "Øhavsstien".497 viewsFoto: Sven Århammar, 03.07.2015     (0 votes)
|
|

Cyklister på vej mod "Øhavsstien".345 viewsFoto: Sven Århammar, 03.07.2015     (0 votes)
|
|

Skiltning af stien.336 viewsFoto: Sven Ã…rhammar, 03.07.2015     (0 votes)
|
|

Første del af den bilfri banesti forløber igennem en plantage syd for Skovsbo. 338 viewsFoto: Sven Århammar, 03.07.2015     (0 votes)
|
|

Ved krydset af "Tankefuldvej" passeres det gamle Skovsbo trinbræt.327 viewsFoto: Sven Århammar, 03.07.2015     (0 votes)
|
|

Den sidste del af stien ved Svendborg er asfalteret.295 viewsFoto: Sven Ã…rhammar, 03.07.2015     (0 votes)
|
|

Banestien fortsætter som hundeluftersti de sidste par hundrede meter frem til det sted den gamle Fåborgbane løb sammen med Svendborgbanen. Her er den dog ikke del af Øhavsstien og man skal senest dreje fra ved Poul Smedsvej, for at fortsætte mod Sven343 viewsFoto: Sven Århammar, 03.07.2015     (0 votes)
|
|
|
|
|
|