|
|
I umiddelbar forlængelse af banestien er der anlagt ca. 500m. vej ved navn "Dæmningen" på den gamle banetracé. Herfra er der flot udsigt over marker og Hørup kirke.
|
Foto: Sven Ã…rhammar, 18.06.2014
|
|
| Giv karakter til denne fil (Ingen stemmer endnu) |
|
|
|