 |
Randers-Allingåbro - På skinnecykel
|
|
|
 |
|

Mads og Linus (med rød kasket) fra Randers parat til afgang fra Allingåbro Station.1155 viewsFoto: Arne Rudi Jensen.     (0 votes)
|
|

Her er der tid til et lille hvil for at nyde naturen.696 viewsFoto: Arne Rudi Jensen.     (0 votes)
|
|

Vegetationen på banen er visse steder høj - det kildrer om benene og er en del af charmen.733 viewsFoto: Arne Rudi Jensen.     (0 votes)
|
|

Linus sørger for at lukke bommene op, så vi kan komme videre. Her ved Uggelhuse.728 viewsFoto: Arne Rudi Jensen.     (0 votes)
|
|

Så går den ikke længere: Stop for skinnecyklingen i Romalt i udkanten af Randers.558 viewsFoto: Arne Rudi Jensen.     (1 votes)
|
|

Den gamle vandpumpe på Allingåbro Station samt damplokomotiv 662.623 viewsFoto: Arne Rudi Jensen.     (0 votes)
|
|

I sivskobyen Uggelhuse sælges der stadig sivsko på hovedgaden.508 viewsFoto: Arne Rudi Jensen.     (1 votes)
|
|

Uggelhuse Station, der i dag er privatbolig.561 viewsFoto: Arne Rudi Jensen.     (0 votes)
|
|
|
|
|